Jak powstaje film wizerunkowy?

Są takie projekty, które tworzy się cyklicznie. W naszym przypadku są to filmy wizerunkowe jakie realizujemy na zlecenie Clockwork dla Amica. Rok rocznie marka Amica prezentuje go na wrześniowych Targach IFA w Berlinie, co dla nas oznacza, że lato od kilku lat stoi pod znakiem czerwonego logotypu globalnej – lokalnej firmy z Wronek. W tym artykule opowiemy o naszej pierwszej realizacji nad którą prace rozpoczęliśmy pod koniec roku 2016.

Film wizerunkowy
, który można w tym przypadku nazwać również korporacyjnym opowiada historię marki Amica. Jego akcja rozgrywa się w eleganckim gabinecie, a przedstawione wątki zainscenizowane są w przestrzeni wirtualnej pod postacią animowanych hologramów, czy elementów 3D pojawiających się na biurku bohatera. Choć wydawać by się mogło, że to po prostu biuro jednego z menagerów Amica, to jednak scenografię stanowił dla nas świat zaprojektowany specjalnie pod ten projekt. Przestrzeń wykreowana na hali zdjęciowej dała nam możliwość stworzenia dokładnie takiego miejsca jakie było na potrzebne do umieszczenia naszych animacji i efektów specjalnych.

RESORAK – patent, który zawsze działa.

Na początku naszego filmu stosujemy drobny lecz chwytliwy trick filmowy. Na ujęciu filmowym realizowanym ze steadicamu widzimy resoraka prowadzonego przez głównego bohatera. Nagle bohater popycha autko w stronę ramki z czarno-białym zdjęciem. Resorak zamiast wjechać za ramkę, wjeżdża wprost na drogę przed fabryką Amica utrwaloną na zdjęciu i zatrzymuje się na środku. W kolejnych scenach przy pomocy animacji 2D3D pokazujemy historię marki Amica. Nad biurkiem pojawiają się zarówno dane w postaci wykresów, jak i animowane packshoty 3D. W filmie zastosowaliśmy futurystyczną stylistykę hologramów, dla podkreślenia nowoczesności marki Amica. Głównym założeniem w briefie naszego klienta było podkreślenie, że pomimo świadomości historii marka Amica skupiona jest na nowoczesności.

Wszystko łączy narracja lektora, która w przypadku naszego filmu miała aż 5 wersji językowych. Film dla Amiki o którym można przeczytać w tym wpisie był prezentowany na Targach IFA  w 2017 roku. W kolejnych wpisach zaprezentujemy inne odsłony tego projektu…

I jeszcze jedno! Warto chyba obejrzeć całość.

Efekt finalny

Formularz Kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest How How Pietrowski sp.j. z siedzibą w Poznaniu pod numerem NIP 7792361029 - właściciel marki how how. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@howhow.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w ramach udzielania odpowiedzi na zapytania, przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez how how , przekazywania informacji handlowych – w zależności od udzielonej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Masz prawo do żądania od how how dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Formularz jest chroniony przez reCAPTCHA od Google. Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.

    Obowiązek informacyjny