Dla kogo są filmy korporacyjne? Duże firmy potrzebują materiałów, które w rzetelny sposób przedstawią zakres ich działalności. Dzisiaj dla większości konsumentów podstawowym medium jest Internet czy telewizja. Przed dokonaniem zakupu produktu lub usługi najczęściej analizuje się obecność danej firmy w sieci. Ważne są nie tylko opinie innych Klientów, ale także historia powstania, sposób funkcjonowania, a nawet aktualne możliwości rozwoju.
Ponadto film korporacyjny ułatwi pracę podczas różnych konferencji lub spotkań biznesowych. Zamiast nudnej i powtarzalnej prezentacji multimedialnej, można zaskoczyć swoich odbiorców kilkuminutowym filmem, opowiadającym o działalności firmy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do sprawy na pewno zyskamy dużo w oczach Klientów, a także potencjalnych inwestorów czy współpracowników.
W naszym studio od lat zajmujemy się profesjonalną produkcją filmów korporacyjnych. Staramy się, aby każdy film wizerunkowy był unikatowy oraz przedstawiał inną – wciągającą historię. Nasze materiały video mogą z powodzeniem być wykorzystywane jako videowizytówka na stronie internetowej, reklama podczas targów, konferencji czy innych spotkań biznesowych. To kreatywny sposób na wzbudzenie zainteresowania odbiorców nowoczesną formą. W krótkim czasie można wówczas przedstawić najważniejsze informacje dotyczące firmy. Ponadto odpowiednio dobrane obraz i dźwięk wzmacniają odbiór filmów korporacyjnych. Przykład? Oczywiście. Poniżej film korporacyjny zrealizowany dla AMICA.
Czym jest film korporacyjny?
Filmy korporacyjne produkowane w naszym studiu filmowym pomagają firmom w znacznym zwiększeniu osiąganych dochodów. Dzięki tego typu materiałom video przedsiębiorstwa wydają się wiarygodniejsze, a Klienci chętniej korzystają z ich usług. Filmy korporacyjne to bardzo szerokie pojęcie, mogą one obejmować różne zakresy. W How How tworzymy m.in.:
- filmy korporacyjne o charakterze promocyjnym – tego typu przekazy mają formę krótkich spotów reklamowych, których celem jest przedstawienie potencjału Klienta oraz jego możliwości, w materiale znajdą się wszystkie elementy działalności wyróżniające firmę na tle konkurencji;
- filmy wizerunkowo-korporacyjne – to materiały, które najczęściej tworzy się na potrzeby spotkań biznesowych z potencjalnymi Klientami oraz partnerami, szeroko przedstawiamy w nich ofertę produktów i dostępnych usług, celem filmów wizerunkowych jest ukazanie wielkości/ siły firmy;
- filmy employer branding – są to filmy przeznaczone do pozyskiwania potencjalnych pracowników, czyli osób zainteresowanych pracą w danej firmie – przyjazny, angażujący materiał korporacyjny zachęci ich do pracy Twojej firmie.
Skuteczne filmy korporacyjne
Chcąc stworzyć skuteczne oraz efektowne filmy employer branding lub wizerunkowe, musimy dogłębnie poznać Twoje potrzeby i wymagania. Merytoryczna wiedza na temat funkcjonowania firmy pozwoli na rzetelne opracowanie scenariusza, a tym samym stworzenie produkcji opartej na rzeczywistym obrazie. Obecnie komunikacja z konsumentem polega głównie na wzajemnym kontakcie internetowym. Często, zanim potencjalny Klient skorzysta z Twoich usług, najpierw sprawdzi informacje na Twój temat w sieci. Warto więc, aby były one przedstawione w sposób skondensowany, ale przy tym interesujący dla odbiorcy. Jak wygląda produkcja filmów korporacyjnych?
- przedprodukcja – tworzymy szczegółowy scenariusz oraz przygotowujemy materiały do realizacji przedsięwzięcia: odpowiedni sprzęt, scenografię, aktorów;
- produkcja filmowa – realizacja filmu korporacyjnego w obecności właściciela lub pracowników firmy i bieżące uwzględnianie ich uwag;
- postprodukcja – praca specjalistów od montażu, którzy zajmują się dodaniem elementów wzmacniających pozytywny odbiór filmu.
Stworzenie dobrego filmu korporacyjnego to za każdym razem ogromne wyzwanie. Staramy się, aby nasi Klienci byli w 100% zadowoleni z realizacji oraz naszej współpracy. Produkcja filmów korporacyjnych jest skomplikowanym przedsięwzięciem. Wymaga sporo pracy i pomocy wielu specjalistów – w tym aktorów, montażystów, scenografów, dźwiękowców. Nasz zespół składa się z osób, które znają się na swojej pracy i wiedzą, jak wykorzystać potencjał posiadanej wiedzy i sprzętu. Decydując się na współpracę z How How, oddajesz wizerunek swojej firmy w najlepsze – bezpieczne ręce. Stworzymy to, czego potrzebujesz, w możliwie najkrótszym czasie i z całkowitym uwzględnieniem Twoich uwag.
Czym wyróżniają się filmy korporacyjne produkowane w How How?
Każde zlecenie powierzone naszej firmie traktujemy indywidualnie. Do produkcji filmów korporacyjnych podchodzimy z solidnym przygotowaniem merytorycznym oraz technicznym. Możesz mieć pewność, że Twój film zostanie wyprodukowany przez najlepszych specjalistów na rynku! Co bierzemy pod uwagę podczas produkcji?
- Grupa docelowa – dostosowanie filmu do potencjalnych odbiorców – musisz wiedzieć, do kogo kierujesz video: klientów, pracowników czy partnerów, bo pozwoli to na stworzenie konkretnego i zrozumiałego przekazu.
- Dobry film korporacyjny nie może być „przegadany” – powinien skupiać się na przedstawieniu konkretnych, rzetelnych informacji, czasami warto zachować niedosyt, który zmusi odbiorcę do określonych działań.
- Emocje – film korporacyjny powinien wzbudzać u odbiorcy pozytywne emocje i skojarzenia z firmą – emocje znacznie wpływają na podejmowanie ważnych decyzji w życiu.
- Działanie – celem filmu korporacyjnego jest nakłonienie odbiorcy do wykonania odpowiedniego działania – skonkretyzowanego w treści materiału.
Co jeszcze możemy dla Ciebie stworzyć?