Polska moda elementem choreografii.
Tematem naszej kampanii dla Międzynarodowych Targów Poznańskich był kolektyw skupiający polskich producentów ubrań – Polska Moda. Projekt ten postanowiliśmy rozegrać jednak nie na prezentacji ubrań, czy ich detali a opowiedzieć uniwersalną historię o miłości za pomocą tańca. Do naszego projektu zaprosiliśmy Julię Adamczyk i Bartosza Wójcika finalistów programu You Can Dance, którzy nie tylko zatańczyli ale również przygotowali choreografię.
Proces powstawania tego projektu wymagał od nas wielu prób. Zaczynając od prób choreografii, które nasi tancerze przeprowadzali zarówno w salach prób w Warszawie, jak i w przestrzeniach w jakich później realizowaliśmy zdjęcia. Poza tym organizowaliśmy szereg prób kamerowych dzięki którym mogliśmy oswoić przestrzeń z ruchem tancerzy i kamery.
Przestrzenie które można zobaczyć w filmie to piękne, industrialne hale Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zdjęcia zostały zrealizowane w hali 1 i 2 czyli najstarszych obiektach kompleksu. W ramach tego projektu Międzynarodowe Targi Poznańskie nawiązały współpracę z Jakubem Wittchenem, który wykonał zdjęcia bohaterom kampanii.
Efekt końcowy
Pewnie jesteście ciekawi jak prace realizacyjne nad stworzeniem tej produkcji filmowej przekuły się na rzeczywisty spot reklamowy. Poniżej efekty naszej pracy na planie filmowym z tancerzami.