Na czym polega animacja 2D?

Wielu osobom animacja 2D kojarzy się głównie z bajkami. Od kilkudziesięciu lat wykorzystuje się ją jednak także w przypadku treści reklamowych. Nie zawsze w takich filmikach muszą być konkretne postacie. To po prostu obraz, który wprawiany jest w ruch i nie został nagrany przez kamerę, tylko wykreowany przez animatorów. Tworzenie animowanych produkcji uwzględnia zarówno ruszające się napisy, jak i inne płaskie elementy, które nie są przestrzenne, jak w przypadku filmów 3D.

 

Dlaczego warto zainwestować
w animowany film reklamowy?

Wiele osób myśli, że tworzenie animacji jest kosztowne – to nieprawda. Mogą być dla wielu firm dużą oszczędnością, ponieważ do zrealizowania filmu z udziałem prawdziwych aktorów potrzeba więcej osób, rekwizytów czy przestrzeni. To z kolei generuje większe wydatki. Technologia 2D daje również przewagę w postaci możliwości przekazania najważniejszych kwestii, co w wersji realistycznej byłyby trudne. Chodzi tutaj np. o budowę jakiejkolwiek maszyny. Poprzez animowane filmiki można zaprezentować trudne zagadnienia!

Kolejną zaletą, jaką mają animacje reklamowe, jest to, że wpływają na podniesienie sprzedaży nie tylko dużych, ale również małych firm. Precyzyjnie przedstawiają konkretny produkt i przyciągają uwagę widza. Efekt zależy oczywiście od umiejętności samego animatora i od tego, jakich kolorów, środków perswazji i rodzajów grafik wybierze.

Nasz zespół tworzył filmiki dla wielu poważanych firm. Znamy się na rzeczy, a animowane filmy reklamowe kreujemy z pasją! Zachęcamy do skorzystania z oferty nie tylko w przypadku produkcji 2D, ale także innych proponowanych form.