Globalna marka. Krótki deadline.

Brzmi jak mieszanka wybuchowa, albo przynajmniej wyzwanie.

I choć pewnie większość uznałaby że przy krótkim terminie warto ułatwić sobie sprawę, my podeszliśmy do tematu ambicjonalnie. I tak stworzyliśmy spot dla Nivea Ivisible Black&White dla agencji GoldenSubmarine. Brief do realizowanej produkcji na spot reklamowy, a właściwie Tag-Onu przedstawiał główną bohaterkę kampanii Maję Sablewską w 3 odsłonach. Ambasadorka wypowiada się wprost do kamery przedstawiając tematykę kampanii.

Naszym zadaniem było kreatywne zaprezentowanie zmian stylizacji głównej bohaterki. Wyzwaniem był fakt, że Maja miała zwracać się do kamery, a agencja zakładała że prezentujemy ją cały czas w średnim planie. Stąd zrodził się nasz pomysł na morphing. Aby uniknąć wrażenia zwyczajnej zmiany stylizacji w naszym spocie ubrania nakładały się na siebie – zmieniały i przeplatały. Dając wrażenie jakby jedne zmieniały się w drugie.

Dodatkowo tło naszego spotu stanowił green screen, który zmieniliśmy na charakterystyczny dla Nivea Invisible motyw czerni i bieli. Tak więc ważnym aspektem na etapie postprodukcji było również kluczowanie.

Reasumując na etapie postprodukcji tego projektu narzuciliśmy sobie sporo wyzwań, ale niezmiennie lubimy takie wyzwania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *