Globalna marka. Krótki deadline.
Brzmi jak mieszanka wybuchowa, albo przynajmniej wyzwanie.
I choć pewnie większość uznałaby że przy krótkim terminie warto ułatwić sobie sprawę, my podeszliśmy do tematu ambicjonalnie. I tak stworzyliśmy spot dla Nivea Ivisible Black&White dla agencji GoldenSubmarine. Brief do realizowanej produkcji na spot reklamowy, a właściwie Tag-Onu przedstawiał główną bohaterkę kampanii Maję Sablewską w 3 odsłonach. Ambasadorka wypowiada się wprost do kamery przedstawiając tematykę kampanii.
Naszym zadaniem było kreatywne zaprezentowanie zmian stylizacji głównej bohaterki. Wyzwaniem był fakt, że Maja miała zwracać się do kamery, a agencja zakładała że prezentujemy ją cały czas w średnim planie. Stąd zrodził się nasz pomysł na morphing. Aby uniknąć wrażenia zwyczajnej zmiany stylizacji w naszym spocie ubrania nakładały się na siebie – zmieniały i przeplatały. Dając wrażenie jakby jedne zmieniały się w drugie.
Dodatkowo tło naszego spotu stanowił green screen, który zmieniliśmy na charakterystyczny dla Nivea Invisible motyw czerni i bieli. Tak więc ważnym aspektem na etapie postprodukcji było również kluczowanie.
Reasumując na etapie postprodukcji tego projektu narzuciliśmy sobie sporo wyzwań, ale niezmiennie lubimy takie wyzwania.