Chyba każdy zna gumę Orbit. To najpopularniejsza guma do żucia w Polsce. To właśnie oni rok rocznie angażują się w kampanię Chroń Dziecięce Uśmiechy i finansują przeglądy dentystyczne dla dzieci.

Przez kilka lat z rzędu produkowaliśmy w ramach tej kampanii materiały video i fotograficzne, które chcemy Wam tutaj zaprezentować. Projekt dla Orbit był o tyle ciekawy, że wymagał dość specyficznego castingu.

Szukaliśmy dzieci w wieku 7-10 lat – chłopców i dziewczynek z charakterem o różnorodnej urodzie. Zrealizowaliśmy wraz ze studiem Gawagai serię castingów dzięki której udało znaleźć się 5 dzieci, które wystąpiły w spocie reklamowym oraz wyłonić duet który wystąpił również w kampanii fotograficznej.

Wrigley Orbit guma

Wrigley Orbit guma

 

Nasze filmy w ramach tej kampanii były zrealizowane w technice stop motion z wykorzystaniem fotografii specjalnie wykonanych na potrzeby tej kampanii. Młodzi modele mieli za zadanie wykonywanie różnorodnych zabawnych póz w białych koszulkach na których mieli zamieszczone napisy. W postprodukcji czasem nasze napisy jednak zmieniały się na grafiki czy inne treści 😉

Chroń dziecięce uśmiechy

Orbit. Jedz, pij, żuj making of by Greg Nelec.Montaż wykonany przez sztuczną inteligencję aplikacji 🙂

Opublikowany przez HOW HOW – produkcja filmowa Czwartek, 3 listopada 2016

 

Nasz poklatkowy film miał mieć zabawny charakter, stąd skomponowana na te potrzeby muzyka pełna instrumentów perkusyjnych i wesoły dziewczęcy głos młodej lektorki. Ruchy naszych bohaterów w filmie nie są płynne, głównym założeniem tego projektu był wyraźny poklatkowy styl który możecie zobaczyć tutaj:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *